Kantoorruimte huren in Ede
Jij wilt gewoon lekker kunnen werken, wij zorgen ervoor dat dat kan.
In ons ondernemerscentrum kun je precies de ruimte huren die je nodig hebt. Of je nu zzp'er of mkb'er bent, we bieden jou altijd een passende professionele werkruimte waarin je temidden van andere ondernemers plezierig en productief kunt werken.
Kom gewoon langs voor een vrijblijvende rondleiding, dan laten we je alles zien, bespreken we de mogelijkheden en beantwoorden we al je vragen.
Wat voor kantoorruimte heb jij nodig?
Heb je genoeg aan een kantoorruimte van 20m2, een groot kantoor van 50m2 of wil je liever iets ertussenin? Misschien heb je maar voor een paar maanden een kantoor nodig hebt of groei je met de tijd uit je kantoorjasje en kun je meer vaste ruimte en/of flexplekken gebruiken. Geen enkele ondernemer is hetzelfde en bedrijven veranderen. Daarom zijn we flexibel en bieden we korte contracten en prettige opzegtermijnen.
Heb je af en toe of regelmatig een vergadering, workshop of training? Dan kun je als vaste huurder met een aantrekkelijke korting één van de vergader- & coachruimtes huren. Over parkeren hoef je je geen zorgen te maken. Jij en je gasten kunnen bij het Businesspoint parkeren op één van de 200 parkeerplekken. Helemaal gratis natuurlijk.
Tussendoor een hapje eten of wil je gewoon even uit je kantoor? Dan hebben we een heerlijke businesslounge/restaurant met buitenterras voor je. Plezierig kunnen werken staat bij ons hoog in het vaandel.
Nieuw bij Businesspoint de Vallei, het DEELKANTOOR!
Heb je niet de behoefte aan volledige privacy of ben je regelmatig onderweg? In dat geval is een "deelkantoor" een goede oplossing.
Het deelkantoor is een mooie ruimte volledig ingericht. Daarnaast kun je ook nog rekenen op de gebruikelijke diensten waaronder: receptievoorziening, postverzorging, parkeren, schoonmaak algemene ruimtes, beveiliging & koffie en thee.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Bel of kom langs, de koffie staat klaar.
0318-754111
Alle mogelijkheden en services op een rij
Standaard bij de huur van je kantoorruimte inbegrepen
Kantoorruimtes gestoffeerd en met raambekleding
24/7 toegang
Gebruik van de keukenfaciliteiten op elke verdieping
Businesslounge en restaurant met terras
Receptieservice van 8.45 - 17.00 uur
Verwerking van inkomende en uitgaande post
Met korting boeken van vergader/trainingsruimtes
Verwarming en koeling
Elektriciteit en water
Dagelijkse schoonmaak van de algemene ruimtes
Gratis parkeren op het terrein
Beveiligde en verwarmde fietsenstalling
Alarm en beveiliging
Onderhoud gebouw en faciliteiten
Meer services nodig? Dan bieden wij meer!
Telefoonantwoordservice
Secretariële ondersteuning
Catering via onze inhouse cateraar
Gebruik van de vergaderzalen
ICT-telefonie servicepakket
Flexwerkplekken en flex-offices