Kantoorruimte huren in Ede

Jij wilt gewoon lekker kunnen werken, wij zorgen ervoor dat dat kan.
In ons ondernemerscentrum kun je precies de ruimte huren die je nodig hebt. Of je nu zzp'er of mkb'er bent, we bieden jou altijd een passende professionele werkruimte waarin je temidden van andere ondernemers plezierig en productief kunt werken.

Kom gewoon langs voor een vrijblijvende rondleiding, dan laten we je alles zien, bespreken we de mogelijkheden en beantwoorden we al je vragen.

Wat voor kantoorruimte heb jij nodig?

Heb je genoeg aan een kantoorruimte van 20m2, een groot kantoor van 50m2 of wil je liever iets ertussenin? Misschien heb je maar voor een paar maanden een kantoor nodig hebt of groei je met de tijd uit je kantoorjasje en kun je meer vaste ruimte en/of flexplekken gebruiken. Geen enkele ondernemer is hetzelfde en bedrijven veranderen. Daarom zijn we flexibel en bieden we korte contracten en prettige opzegtermijnen. 

Heb je af en toe of regelmatig een vergadering, workshop of training? Dan kun je als vaste huurder met een aantrekkelijke korting één van de vergader- & coachruimtes huren. Over parkeren hoef je je geen zorgen te maken. Jij en je gasten kunnen bij het Businesspoint parkeren op één van de 200 parkeerplekken. Helemaal gratis natuurlijk.

Tussendoor een hapje eten of wil je gewoon even uit je kantoor? Dan hebben we een heerlijke businesslounge/restaurant met buitenterras voor je. Plezierig kunnen werken staat bij ons hoog in het vaandel.

Nieuw bij Businesspoint de Vallei, het DEELKANTOOR!

Heb je niet de behoefte aan volledige privacy of ben je regelmatig onderweg? In dat geval is een "deelkantoor" een goede oplossing.
Het deelkantoor is een mooie ruimte volledig ingericht. Daarnaast kun je ook nog rekenen op de gebruikelijke diensten waaronder: receptievoorziening, postverzorging, parkeren, schoonmaak algemene ruimtes, beveiliging & koffie en thee.

Benieuwd naar de mogelijkheden?
Bel of kom langs, de koffie staat klaar.
0318-754111

Alle mogelijkheden en services op een rij

Standaard bij de huur van je kantoorruimte inbegrepen

  • Blauwe-Stip

    Kantoorruimtes gestoffeerd en met raambekleding

  • Blauwe-Stip

    24/7 toegang

  • Blauwe-Stip

    Gebruik van de keukenfaciliteiten op elke verdieping

  • Blauwe-Stip

    Businesslounge en restaurant met terras

  • Blauwe-Stip

    Receptieservice van 8.45 - 17.00 uur

  • Blauwe-Stip

    Verwerking van inkomende en uitgaande post

  • Blauwe-Stip

    Met korting boeken van vergader/trainingsruimtes

  • Blauwe-Stip

    Verwarming en koeling

  • Blauwe-Stip

    Elektriciteit en water

  • Blauwe-Stip

    Dagelijkse schoonmaak van de algemene ruimtes

  • Blauwe-Stip

    Gratis parkeren op het terrein

  • Blauwe-Stip

    Beveiligde en verwarmde fietsenstalling

  • Blauwe-Stip

    Alarm en beveiliging

  • Blauwe-Stip

    Onderhoud gebouw en faciliteiten

Meer services nodig? Dan bieden wij meer!

  • Roze-Stip

    Telefoonantwoordservice

  • Roze-Stip

    Secretariële ondersteuning

  • Roze-Stip

    Catering via onze inhouse cateraar

  • Roze-Stip

    Gebruik van de vergaderzalen

  • Roze-Stip

    ICT-telefonie servicepakket

  • Roze-Stip

    Flexwerkplekken en flex-offices

Wil je meer informatie of een vrijblijvende rondleiding?

Neem dan contact met ons op, we staan voor je klaar